

Na samém začátku bylo několik peněženek a tašek, které se vešly do batohu Jędrzeje Wittchena, cestovatele a absolventa geografie, který se vrátil do Polska ze svých cest z jihovýchodní Asie. O 30 let později se produkty s logem WITTCHEN dostávají ke sta tisícům zákazníků, od 5 ° vých. délky až po 169 ° záp. délky a od 45 ° sev. šířky až po 77 ° sev. šířky.

Od nadčasové klasiky až po nejnovější trendy

90. léta byla pro nás především nadčasovou klasikou. Asi každý vlastní (nebo zná někoho,
kdo je majitelem) peněženku nebo kabelku z prvních kolekcí WITTCHEN: Italy, Da Vinci nebo Verona.
Máme rádi módu! Proto v roce 2020 nabízíme 33 kolekcí různého charakteru. Naše kabelky a obuv ,
vyhledávají blogeři a blogerky k recenzím.

Od snu mladého cestovatele po společnost, která je na burze

Začalo to několika peněženkami a o 30 let později je WITTCHEN společností evidovanou na burze a je značkou, kterou oceňují zákazníci v mnoha zemích. Naše logo WITTCHEN je nyní na zavazadlech,
kožených kabelkách a peněženkách, dámské a pánské obuvi, kožených bundách,
elegantních rukavicích nebo hedvábných šálách.
Naše nabídka má jednu společnou vlastnost - velký důraz na kvalitní suroviny a jejich pečlivé zpracování.

Od několika prodejen po omnichannel



Naše první prodejna byla otevřena v roce 2001 ve Varšavě, v ulici Marszałkowská a mnoho Poláků si zde koupilo koženou peněženku nebo aktovku. Nyní jsme všude tam, kde jste vy, naši zákazníci: sociální sítě,
kde se inspirujeme a kde čerpáme inspiraci; internetový obchod, s doručováním balíčku prostřednictvím
kurýrní služby; 106 obchodů v Polsku a 4 v zahraničí, kde vám naši prodejci poradí s výběrem.
Kombinujeme tyto prodejní možnosti v souladu s myšlenkou omnichannel,
aby nakupování ve WITTCHENU bylo stejně příjemné jako procházka v parku.

Od myšlenky jednoho muže po
600 zaměstnanců.

Před 30 lety - myšlenka jednoho muže. Nyní, v roce 2020 - uskutečnění této myšlenky a stovky lidí,
kteří společně pracují: na prodejnách, logistickém centru,
v sídle poblíž Varšavy nebo v kancelářích v zahraničí.

Od počátků v době transformace po ... podívejte se, kam míříme!
Za 30 let jsme prodali miliony kusů produktů - ano, čtete správně, a počítadlo se
nezastavuje a stále roste.
Nezůstáváme na jednom místě. Máme před sebou další cíl.
Chceme, aby polská značka WITTCHEN, byla uznávána po celém světě. Kde budeme za dalších 30 let?
Zůstaňte s námi a uvidíte, co dokážeme.