-
REGISTRACE / PŘIHLÁŠENÍ
-
Musím se registrovat pokud chci vytvořit objednávku?
Není třeba se registrovat. Při zadávání objednávky jednoduše použijte možnost "Koupit bez registrace". Objednávka bude dokončena jako standardní, ale nebudete moci využívat služby a bonusy, jako je sledování stavu objednávek, prohlížení historie nákupů, účast v soutěžích a propagačních kampaních, používání slevových kódů pro stálé zákazníky atd.
-
Obdržím potvrzení e-mailem po zadání objednávky bez registrace?
Pro každou transakci, provedenou v elektronickém obchodě, je odesláno automatické potvrzení s podrobnostmi objednávky. Pokud po zadání objednávky neobdržíte potvrzovací e-mail, kontaktujte nás prosím, s největší pravděpodobností došlo k chybnému zadání e-mailové dresy.
-
Výhody registrace
Zaregistrováním se v internetovém obchodě získáte možnost využívání služeb jako je : sledování stavu objednávek, prohlížení historie nákupů, účast v soutěžích a propagačních kampaních, používání slevových kódů pro stálé zákazníky atd.
-
Připomenutí přihlašovacích údajů
V záložce "Můj účet" použijte odkaz "Zapomněl jsem heslo". V dalším kroce je nutné zadat e-mailovou adresu. Na uvedenou e-mailovou adresu odešleme zprávu, která bude obsahovat přihlašovací jméno s novým heslem.
-
-
REALIZACE OBJEDNÁVEK
-
Doba vyřízení objednávky.
Dodací lhůta objednávky závisí na umístění produktu ve skladech. Informace o době dodání naleznete na každé produktové kartě, v košíku při objednávce a v e-mailových upozorněních, které informují o aktuálním stavu objednávky.
-
Spojování objednávek
Pokud si přejete spojit dvě či více objednávek, kontaktujte prosím podporu obchodu prostřednictvím telefonu nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Zpráva musí obsahovat čísla objednávek, které si přejete spojit. Pokud byla k objednávkám připočtena cena dopravy - dojde k opětovnému přepočtení této ceny v souladu s ceníkem.
-
Zrušení objednávky
Zrušení objednávky je možné pouze do doby, než bude zboží na skladě zkompletováno. Po uplynutí této doby již není možné zrušení objednávky. Aktuální stav objednávky je možné zkontrolovat po přihášení ke svému účtu nebo po přečtení posledního e-mailu internetového obchodu. Chcete-li objednávku zrušit, zašlete tuto informaci prostřednictvím kontaktního formuláře, s uvedením čísla objednávky nebo nás kontaktujte telefonicky na zákaznický servis.
-
Byla má objednávka již odeslána?
Informace o aktuálním stavu objednávky naleznete po přihlášení na stránku "Můj účet" (pouze pro registrované zákazníky). Navíc, na e-mailovou adresu uvedenou během vytváření objednávky, jsou odesílány aktuální informace o stavu objednávky. Má-li objednávka status "dokončena", znamená to, že zásilka byla již odeslána. Dodání se uskuteční následující pracovní den po dni, kdy jste obdrželi e-mail s informací o změně stavu objednávky a obsahující číslo zásilky pro její sledování.
-
Může být více druhů zboží, umístěné v jedné objednávce, odesláno na dvě různé adresy?
Pro jednu objednávku nelze uvést dvě doručovací adresy. Prosíme o vytvoření oddělených objednávek.
-
-
DODÁNÍ
-
Náklady na doručení
Cena za dopravu závisí na hodnotě zakoupených produktů:
- kurýr DHL: 90 kč.
U objednávek nad 1500 kč je doručení bezplatné (bez ohledu na zvolený způsob doručení).
-
Bude mně kurýr kontakovat před doručením?
Kurýr není povinen telefonicky kontaktovat příjemce před doručením zásilky, často tak ale činí. Pokud si přejete být kurýrem kontaktováni, kontaktujte prosím místního zástupce vybrané kurýrní služby. V okamžiku předání zásilky kurýrovi zasíláme e-mail, v němž uvedeme číslo zásilky a adresu webové stránky, kde najdete telefonní číslo příslušného zástupce kurýrní společnosti.
-
Poškozená zásilka
Garantujeme 100% jistotu dodání objednaných produktů. Každá zásilka je pojištěna v plné výši. Zkontrolujte prosím před převzetím stav zásilky, zda nedoško k poškození během přepravy. Zejména věnujte pozornost stavu lepící (reklamní) pásky nebo těsnění připevněných na obalu. V případě,že bude při převzetí zásilky zřejmé jeji poškození, je nutné aby zákazník dále postupoval dle poštovního zákona ze dne 23. července 2003. Doporučujeme sepsání protokolu o škodě v přítomnosti řidiče a odmítnutí zásilky.
-
Sledování zásilky
Kurýrní služba DHL
Pro sledování stavu zásilky a jeji umístění využijte odkaz tracking DHL:
https://www.logistics.dhl/cz-cs/home/sledovani.htmlČíslo zásilky lze nalézt v SMS nebo e-mailu, který potvrzuje dokončení objednávky.
-
Je možné si vyzvednout objednávku ve firemní prodejně?
Objednávku lze odebrat na kterékoliv firemní prodejně. Je dostupná možnost ve třetím kroku nákupního košíku.
-
Jak zjistím, že zásilka dorazila na prodejnu?
V momentu doručení zásilky na prodejnu, systém automaticky vygeneruje oznámení, které bude následně odesláno pomocí zprávy SMS nebo e-mailu.
-
Kdo může vyzvednout objednávku na prodejně?
Objednávku si může vyzvednout každý, kdo bude znát její číslo a údaje o zákazníkovi.
-
Do jaké doby je nutné si objednávku vyzvednout na prodejně?
Objednávka musí být odebrána do 7 dnů od obdržení oznámení o možnosti odběru.
-
Je možné termín odběru na prodejně ještě prodloužit?
Chcete-li prodloužit dobu odběru, kontaktujte prosím Vámi vybraný kamenný obchod nebo zákaznické centrum WITTCHEN.
-
Je možné odeslat zásilku do zahraničí?
Internetový obchod WITTCHEN odesílá objednávky do vybraných zemí v zahraničí:
Rakousko, Belgie, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Francie, Španělsko, Holandsko, Irsko, Litva, Lucembursko, Lotyšsko, Portugalsko, Slovensko, Švédsko, Maďarsko, Itálie.
Cena dopravy činí 279 kč bez ohledu na hodnotu objednávky. Předpokladem pro tento typ odeslání, je platba předem jedním z uvedených způsobů.
K doručení docházi maximáně do 7 pracovních dnů od odeslání zásilky.
-
-
FAKTURA DPH
-
Vystavení Faktur DPH
Pro každou dokončenou objednávku je vystavena daňová faktura (DPH) podle údajů poskytnutých při zadávání objednávky. Daňové faktury jsou tištěny z datem odeslání zboží a změna tohoto data není možná.
-
-
PLATBY
-
Formy úhrady
Uskutečněné objednávky je možné uhradit těmito způsoby:
Autorizaci plateb platební kartou provádí profesionální systém pro provádění platebních transakcí on-line, przelewy24.pl. Po zvolení možnosti platby budete přesměrováni na portál umožňující autorizaci transakce. On-line platby v internetovém obchodě WITTCHEN jsou realizovány přes DialCom24 Sp. z o.o., což zaručuje bezpečný přenos plateb v rámci platformy przelewy24.pl. V souladu s požadavky platebních organizací by platební společnosti měly splňovat přísné bezpečnostní standardy. Platební organizace PCI DSS.Payment Card Standard pro zabezpečení dat je celosvětová norma stanovená platebními organizacemi (Visa, MasterCard) pro ochranu osobních údajů držitelů karet a informací týkajících se transakcí pomocí platebních karet.
- Bankovním převodem - na níže uvedené číslo účtu.
WITTCHEN S.R.O.
Radlická 608/2, Smíchov
Praha 5 150 00
Banka PKO BP S.A., Czech Branch
Kod SWIFT: BPKOCZPP
Číslo účtu: 200003636/3060
IBAN: CZ95 3060 0000 0002 0000 3636
- Platba kreditní kartou nebo online
- GoPay – maximalně pohodlná a bezpečná platba online
Platba prostřednictvím platební brány GoPay je rychlý a bezpečný bezhotovostní způsob platby (on-line) prostřednictvím Vašeho bankovního účtu u vybraných bank.
On-line platby GoPay
Všechny online platby jsou zprostředkovány českým systémem GoPay a jsou zajišťovány jednotlivými bankami. Důležité je, že je tento způsob platbzy.
BEZPEČNÝ
- Veškerá komunikace je prováděna v silně šifrované formě jakou používají např. veřejné bankovní systémy.
- Údaje pro platbu nezadáváte GoPay ani nám, ale systém GoPay Vás přenese přímo do zabezpečeného prostředí Vaší banky.
RYCHLÝ
- Po provedení platby jsou peníze ihned připsány na účet, nemusíme čekat až se uskuteční transakce mezi bankami.
BEZ NUTNOSTI REGISTRACE
- Není nutné se nikde registrovat, stačí zadat nezbytné údaje pro provedení platby.
Důležité! Zásilky, zaplacené bankovním převodem prostřednictvím platby online nebo kreditní kartou, se kompletují po připsání příslušné platby na bankovní účet internetového obchodu WITTCHEN.
- Bankovním převodem - na níže uvedené číslo účtu.
-
Číslo bankovního účtu
Číslo bankovního účtu pro provedení platby:
WITTCHEN S.R.O.
Radlická 608/2, Smíchov
Praha 5 150 00
Banka PKO BP S.A., Czech Branch
Kod SWIFT: BPKOCZPP
Číslo účtu: 200003636/3060
IBAN: CZ95 3060 0000 0002 0000 3636
-
-
REKLAMACE
-
Jak reklamovat výrobek
Po vyplnění je formulář odeslán zákaznikovi a automaticky předán obsluze internetového obchodu.
Reklamované zboží odešlete prosím na adresu:
WITTCHEN Reklamace
ul. Gdańska 60 Palmiry
05-152 Czosnów, Polsko -
Reklamační doba
Reklamace jsou vzaty v úvahu nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo reklamované zboží přijato. V případě, že byla reklamace uznána, poškozené zboží bude opraveno nebo vyměněno za plnohodnotné, pokud to již nebude možné (v případě, že zboží již není nabízeno), vrátí obchod zákazníkovi peníze ve výši reklamovaného zboží, případně mu nabídne zboží jiné.
-
-
VRÁCENÍ
-
Do kdy je možné provést vrácení zboží?
Spotřebitel může vrátit zboží do 30ti dnů od převzetí zásilky.
-
Jak provést vrácení zboží?
Pro vrácení je nutné vyplnit on-line formulář, který se nachází níže, zboží pro vrácení je třeba zabalit včetně originálního dokladu o koupi a odeslat na adresu:
Centrum Logistyczne Wittchen
Dział Zwrotów
Palmiry, ul. Gdańska 60
05-152 Czosnów, Polen -
Které produkty není možné vrátit?
V přípdě produktu, na kterém byly umístěny iniciály:
Taková objednávka je pro zákazníka závazná. Protože se uzavřená smlouva týká individuálních potřeb uvedených zákazníkem v objednávce nebo s ním úzce souvisí, bez ohledu na jeho právní postavení, není právo na odstoupení od smlouvy na dálku (čl. 10 ods.. 3 bod 3 zákona ze dne 2. března 2000 o ochraně práv spotřebitelů a odpovědnosti za škodu způsobenou nebezpečným výrobkem (tj. U. 2008, č. 10, položka 8 se změnami) -
Kdy mi budou vráceny peníze?
Peníze budou vráceny ve lhůtě do 14ti pracovních dnů bankovním převodem, na číslo účtu uvedené zákazníkem, případně do 21 prcovních dnů poštovní poukázkou odeslanou na adresu zákazníka.
-
-
JINÉ
-
Co znamenají jednotlivé pozice v kódu produktu?
Kód produktu je označen následovně:
XX-Y-MMM-C-R
- XX - označení kolekce
- 10 - Arizona
- 11 - Italy
- 39 - Da Vinci
- AP - Šátky
- PA - Deštníky
- Y – označení druhu produktu
- 1 – peněženky
- 2 – pouzdra
- 3 – kosmetické tašky, příruční tašky, složky, aktovky, cestovní tašky
- 4 – dámské kabelky
- 5 – kancelářské příslušenství
- 6 – rukavice
- 7 – deštníky, šátky
- 8 – opasky
- 9 – oblečení
- MMM – označení modelu výrobku
- C – označení barvy výrobku (označení se týká kolekce Arizona, Italy, Da Vinci)
- 0 – zelená
- 1 – černá
- 2 – burgund
- 3 – červená (mahagónově hnědá - kolekce Da Vinci)
- 4 – tmavě hnedá
- 5 – světle hnědá
- R - označení velikosti výrobku
- * Rozměry rukavic – S, M, L, XL
- * Rozměry oblečení – S, M, L, XL, XXL, XXXL
- * Rozměry obuvi::
- dámské od 35,5 do 40
- pánské od 40 do 46
Příklad: 10-1-139-1
Peněženka z kolekce Arizona, model: 139 v černé barvě
-
Jak mám použít slevový kupón?
Pro použití slevového kupónu je nutné: vybrat zboží, na které se slevový kód vztahuje, a vložit toto zboží do nákupního košíku. Dále je nutné, v prvním kroce nákupního košíku, vložit kód slevového kupónu do políčka „slevový kupón”
-