REKLAMAČNÍ ŘÁD INTERNETOVÉHO OBCHODU WITTCHEN
Pokud se kvalita zakoupeného produktu ukáže jako neuspokojivá, máte právo podat reklamaci a uplatnit svá práva z vadného plnění. Jsme odpovědní za dodávku výrobků bez jakýchkoliv fyzických a právních vad. Zavazujeme se, že v případě jakýchkoli vad produktů, které jsme prodali, vynaložíme veškeré úsilí na udržení úrovně důvěry, kterou jste v nás vložili.
Odpovědnost a její rozsah za vady výrobku je upravena v zákoně č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 89/2012. Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
Prodávající:
WITTCHEN s.r.o se sídlem v Praze, Radlická 608/2, Smíchov, Praha 5 150 00, IČO: 08021139, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 311693
Kontakt: E-mail: info@wittchen.cz, tel : 0042 558 272 858.
www stránky: www.wittchen.cz
Reklamace se vztahují na zboží, které:
- Nemá vlastnosti, které by tento druh věci měl mít vzhledem ke smyslu uvedenému ve smlouvě nebo vyplývající z okolností nebo použitelnosti;
- Nemá vlastnosti, které prodejce garantoval zákazníkovi, včetně předvedené ukázky či vzorku;
- Je nevhodný pro účel ,o kterém zákazník informoval prodávajícího při uzavření smlouvy a prodávající nevznesl vůči takovému účelu žádné námitky;
- Bylo zákazníkovi vydáno nekompletní.
Záruka za jakost:
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, stejně tak odpovídá za vady vzniklé na zboží v záruční době (dále také jako „reklamace“).
- Reklamaci nelze uplatnit
- na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
- na vadu vzniklou v důsledku nesprávného a/nebo nevhodného použití, mechanického poškození či nedodržení podmínek užívání a ošetřování, na něž byl zákazník při koupi zboží upozorněn,
ZÁKONNÁ PRÁVA Z VAD
Odpovídáme za vady vzniklé po převzetí spotřebního zboží v 24 měsíční záruční době. Projeví-li se vada v průběhu 6-ti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálu, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
Ve lhůtě 24 měsíců můžete zakoupené zboží reklamovat a požadovat dle vlastní volby:
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy:
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, nebo
- odstranění vady opravou věci, nebo
- přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
- odstoupení od smlouvy.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy:
- odstranění vady (vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci),
- přiměřenou slevu z kupní ceny.
Jestliže se u zboží po opravě objeví opakovaně odstranitelná vada (tedy v případě třetí reklamace pro stejnou vadu nebo čtvrté reklamace pro odlišné vady) nebo se u zboží vyskytnou nejméně tři (či více) vady současně, můžete požadovat:
- přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
- výměnu zboží, nebo
- odstoupit od smlouvy.
Provedenou volbu nároku z vad nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího, to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Regulace této odpovědnosti je obsažena v zákoně č. 89/2012 Sb., občanském zákoníku a v zákoně č. 634/1992 Sb., zákoně o ochraně spotřebitele.
Nezvolíte-li své právo z podstatného porušení smlouvy společně s oznámením vady, nebo bez zbytečného odkladu poté, máte práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Za účelem předložení produktu k reklamaci je spotřebitel povinen doložit doklad o koupi (potvrzení, fakturu, potvrzení o platbě kartou, výpis platební karty nebo jiný doklad potvrzující místo prodeje, údaje prodávajícího a datum nákupu).
- Reklamovaný produkt společně s reklamačním protokolem může spotřebitel podat:
- ve formě krátkého popisu poškození společně s požadavky a zpáteční adresou na adresu (doporučujeme využití reklamačního formuláře, který naleznete na každé pobočce a také v záložce „Reklamace” stránkách www.wittchen.cz);
WITTCHEN S.R.O.
Palmiry, Ul. Gdańska 60
05-152 Czosnów
Polsko
e-mail : info@wittchen.cz
- Hlášení reklamací probíha za pomoci reklamačního formuláře: https://www.wittchen.cz/cs-CZ/nova-stiznost.
- k podání reklamace je spotřebitel povinen předložit prohlášení, které obsahuje základní informace o zjištěných vadách výrobku a údaje umožňující kontakt se zákazníkem.
- Spotřebitel obdrží kopii reklamačního formuláře ve formě PDF na uvedený e-mail.
- Formou oznámení zákazníkovi o přizpůsobení se žádosti je e-mail nebo prostřednictvím SMS na dané telefonní číslo.
- Informaci o přizpůsobení se žádosti zákazníka, bude zákazník informován neprodleně, nejpozději však v termíně do 30ti dnů od přijetí formuláře.
- V případě neuznání reklamace nebo vyřešení reklamace v nesouladu s požadavky zákazníka, může zákazník požadovat opětovné šetření reklamace.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACE
Prodávající tímto kupujícího spotřebitele informuje v souladu s § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, že spory mezi prodávajícím a spotřebitelem je také možné řešit formou mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Spotřebitelé v České republice mohou pro mimosoudní způsob řešení sporů a nároků na náhradu škody využít orgán České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ: 120 00, ID č. 000 20 869, webové stránky: www.coi.cz nebo https://adr.coi.cz/cs nebo Euroepan Consumer Center Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ: 120 00, webové stránky: http://www.evropskyspotrebitel.cz, což je kontaktní místo podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení sporů spotřebitelských sporů online a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a Směrnice 2009/22 / ES (nařízení o ODR spotřebitelů).
ÚČINNOST
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.4.2019.