OBCHODNÍ PODMÍNKY
Smluvní podmínky Online Obchodu WITTCHEN
Platné od 20.07.2022
I. Obecná ustanovení
Online Obchod dostupný na adrese: www.wittchen.cz provozuje společnost
WITTCHEN s.r.o. se sídlem v Praze, Radlická 608/2, Smíchov, Praha 5 150 00, IČO: 08021139,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 311693.
Kontaktní údaje:
poštovní adresa:
WITTCHEN s.r.o.
Radlická 608/2, Smíchov
Praha 5 150 00
e-mailová adresa: info@wittchen.cz
tel : 0042 558 272 858
- Použití internetového obchodu vyžaduje, aby koncová zařízení a komunikační systém
používaný zákazníkem splňovali technické požadavky.
- Tyto obchodní podmínky jsou určené jak pro zákazníky, kteří jsou spotřebiteli,
jakož i pro zákazníky, kteří spotřebiteli nejsou, kteří využívají internetový obchod,
elektronické služby nebo uzavírají kupní smlouvu.
- Přijetí těchto obchodních podmínek je dobrovolné, ale je nezbytné k vytvoření účtu
a/nebo
objednávky zákazníkem.
- Informace poskytované na stránkách internetového obchodu nebo, v případě objednávky
při použití jiných komunikačních prostředků na dálku, v elektronické zprávě potvrzující obsah
navrhované kupní smlouvy uvedené v části III odst. 6 obchodních podmínek, jsou pouze výzvou
k uzavření smlouvy ve smyslu § 1733 OZ, kterou zasílá prodávající zákazníkovi, a nikoliv
nabídkou v souladu s § 1731 OZ. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ je výslovně vyloučeno a
nepoužije se.
- Kdykoli se v následujících částech těchto obchodních podmínek použijí následující
termíny, musí být vykládány v následujícím smyslu, pokud ze souvislosti jejich použití
nevyplývá něco jiného :
PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ – veškeré informace o ceně zboží a náklady spojené s dodáním
zboží.
SPOTŘEBITEL - fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v
rámci samostatného výkonu svého povolání.
OZ – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů.
KOŠÍK - služba k dispozici každému zákazníkovi, který používá
internetový obchod umožňující snadné vytvoření objednávek jednoho nebo více výrobků, vytvoření
rezervace, vložení slevových kódů, které snižují cenu v souladu s podmínkami uvedenými v
samostatných dohodách nebo obchodních podmínkách, zobrazení přehledu cen jednotlivých položek
zboží a všeho zboží (včetně příp. nákladů na dopravu), zobrazení očekávaného termínu dodání zboží.
Košík shromažďuje zákazníkem vytvořené nabídky na uzavření kupní smlouvy, tzn. v rámci jedné
objednávky může zákazník odeslat více než jednu nabídku k uzavření smlouvy.
KUPNÍ SMLOUVA - kupní smlouva ve smyslu občanského zákoníku týkající se prodeje zboží
prodávajícího zákazníkovi za cenu eventuálně zvýšenou o dodatečné platby, včetně ceny dopravy,
jejíž podmínky v podrobnostech stanoví tyto obchodní podmínky. Kupní smlouva se uzavírá mezi
zákazníkem a prodávajícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku po akceptaci objednávky
prodávajícím v souladu se zásadami stanovenými v těchto obchodních podmínkách. Kupní smlouva
specifikuje zejména zboží, jeho hlavní vlastnosti, cenu, náklady na dopravu a další relevantní
podmínky. Každé zboží je předmětem samostatné kupní smlouvy. Prodávající může uzavřít kupní
smlouvy se zákazníkem, který není spotřebitel, na základě dohody také postupem, který není
stanoven v těchto obchodních podmínkách, což bude na žádost kterékoli strany vzájemně potvrzeno
e-mailem. Provedení rezervace není uzavřením kupní smlouvy ani závazek k jejímu uzavření.
TECHNICKÉ POŽADAVKY - minimální technické požadavky, které musí být splněny, aby bylo
možné použít elektronický systém prodávajícího, vč. uzavření kupní smlouvy nebo smlouvy o
poskytování služeb, a to: (1) počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení (v případě
aplikace: mobilní zařízení) s přístupem k internetu; (2) přístup k elektronické poště; (3)
webový prohlížeč: Mozilla Firefox nebo Internet Explorer , Opera, Google Chrome, Safari; (4)
doporučené minimální rozlišení obrazovky: 1024x768; (5) povolené cookies a Javascript ve webovém
prohlížeči; v případě uzavření kupní smlouvy telefonicky: (6) s využítím telefonu; pro aplikace:
(7) mobilní operační systém: Android nebo iOS nebo vyšší, a v případě některých funkcionalit
také (8) mobilní zařízení s fotoaparátem a geolokační službou (GPS).
OBJEDNÁVKA – vyjádření vůle zákazníka směřující k uzavření kupní smlouvy distančním
způsobem při použití prostředků komunikace na dálku, která definuje zboží, ohledně kterého má
zákazník zájem uzavřít kupní smlouvu a obsahuje údaje zákazníka nezbytné pro případné uzavření a
plnění kupní smlouvy. Objednávka každého zboží bude považována za samostatnou nabídku zákazníka
k uzavření kupní smlouvy (technické zjednodušení). Objednávce lze přiřadit jedno číslo a všechny
nabídky k uzavření smlouvy v ní obsažené budou zpracovány najednou. Přijetím jednotlivých
nabídek obsažených v objednávce jsou uzavřeny jednotlivé kupní smlouvy. Přijetím celé objednávky
jsou uzavřeny kupní smlouvy dle všech nabídek obsažených v objednávce (viz výše).
ELEKTRONICKÁ SLUŽBA - elektronické služby poskytuje prodávající zákazníkovi
prostřednictvím internetového obchodu v souladu se smlouvou o poskytování služeb. Vzhledem k
tomu, že služby jsou poskytovány subjekty spolupracujícími s prodávajícím, příslušná ustanovení
týkající se pravidel pro používání těchto služeb lze nalézt v pravidlech týkajících se
poskytování služeb těmito subjekty.
ZOS – zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů.
AKCE - zvláštní podmínky prodeje nebo poskytování služeb upravené
pravidly uvedenými
v
internetovém obchodě nabízené prodávajícím po omezenou dobu, po kterou může zákazník tyto
zvláštní podmínky využívat. Jedná se například o slevy z ceny zboží, nebo nákladů na dopravu.
NEWSLETTER – elektronická služba, která umožňuje všem jejím
uživatelům obdržet od
prodávajícího pravidelné informace, zejména o zboží, internetovém obchodě, včetně nového zboží a
akcí, a to na zákazníkem určenou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, s výslovným souhlasem
zákazníka. Pravidla poskytování služeb Newsletteru prodávajícího upravují zvláštní podmínky
dostupné v rámci internetového obchodu
ZÁKAZNÍK - (1) fyzická osoba; nebo oprávněný zástupce; nebo (2)
právnická osoba. V
případě, že zákazník je fyzická osoba s omezenou svéprávností, zavazuje se získat právně účinný
souhlas svého právního zástupce uzavřít kupní smlouvu nebo smlouvu o poskytování služeb a
prokázat takový souhlas na žádost prodávajícího, přičemž kupní smlouvy uzavírané v rámci
internetového obchodu mají povahu smluv obvykle uzavíraných v drobných běžných každodenních
záležitostech.
CENA - částka v českých korunách nebo v jiné měně včetně DPH
náležející
prodávajícímu za
převod vlastnického práva ke zboží zákazníkovi v souladu s kupní smlouvou. Cena nezahrnuje
náklady na dopravu, pokud není v aktuální nabídce uvedeno jinak.
PRACOVNÍ DEN - jeden den od pondělí do pátku, s výjimkou státních
svátků.
PRODÁVAJÍCÍ - společnost WITTCHEN s.r.o. se sídlem v Praze,
Radlická 608/2, Smíchov,
Praha
5 150 00, IČO: 08021139, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp.
zn. C 311693.
II. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
Prodávající poskytuje prostřednictvím internetového obchodu zákazníkům
bezplatně následující elektronické služby: účet, rozhraní pro tvorbu objednávky zákazníky a
uzavírání kupních smluv dle podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách, prezentace
reklamního obsahu přizpůsobeného jejich zájmům, košík, prohlížení obsahu umíštěného v
internetovém obchodě, newsletter.
- Zákazníkům, kteří si vytvořili účet, prodávající navíc poskytuje bezplatně
prostřednictvím
internetového obchodu službu :
- udržování relace klienta po přihlášení ke svému účtu (pomocí
prohlížeče nebo aplikace);
- ukládání a zpřístupnění historie objednávek.
- Využívání účtu je možné po provedení následujících kroků zákazníkem:
- vyplnění registračního formuláře a přijetí ustanovení těchto
obchodních podmínek,
- kliknutí na tlačítko „Registrovat“.
-
Smlouva o poskytování služeb se uzavírá po obdržení potvrzení o uzavření smlouvy o
poskytování služeb zaslané prodávajícím na e-mailovou adresu poskytnutou zákazníkem v
průběhu registrace. Účet je poskytován zdarma na dobu neurčitou.
- Používání košíku začíná okamžikem, kdy zákazník přidá první zboží do košíku.
- Košík je poskytován bezplatně, má jednorázovou povahu a ukončuje se vytvořením
objednávky ,
nebo předčasným ukončením používání ze strany zákazníka shodně s jeho vůlí
- Zákazník je zejména povinen:
- poskytovat v objednávce a přihlašovacích formulářích při vytváření účtu
pouze
pravdivé, aktuální a veškeré potřebné své údaje;
- neprodleně aktualizovat údaje včetně osobních údajů poskytnutých zákazníkem
prodávajícímu v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytování služeb nebo kupní
smlouvy, zejména pokud je to nezbytné pro řádné plnění této smlouvy; zákazník má
možnost měnit údaje zadané při vytváření účtu pomocí možností dostupných po
přihlášení k účtu;
- využívat služeb a funkcí poskytovaných prodávajícím pouze způsobem, který
nezasahuje
do řádné činnosti prodávajícího, internetového obchodu nebo aplikace;
- využívat služeb a funkcí poskytovaných prodávajícím pouze v souladu s
ustanoveními
platných právních předpisů, ustanoveními obchodních podmínek jakož i opatřeními
přijatými v oblasti mravních principů a pravidel společenského soužití;
- využívat služeb a funkcí poskytovaných prodávajícím pouze způsobem, který
nepoškozuje ostatní zákazníky a prodávajícího;
- včas a v plné výši zaplatit cenu a další náklady dohodnuté mezi zákazníkem
a
prodávajícím;
- včas převzít zboží dle objednaného způsobu doručení a platby, a rezervované
zboží;
- neposkytovat nebo nezveřejňovat v rámci obchodu jakýkoli obsah zakázaný
platnými
právními předpisy, zejména obsah, který porušuje autorská práva třetích osob nebo
jejich osobnostní práva;
- zdržet se činností, jako jsou:
- rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení nebo jejich
umisťování v
internetovém obchodě, stejně jako umisťování jakéhokoliv obsahu, který
porušuje zákon v internetovém obchodě (zákaz umisťování nedovoleného
obsahu);
- provádět informatické či jakékoliv jiné činnosti, jejichž
cílem je získat
informace, které nejsou určené pro zákazníka, včetně údajů o jiných
zákaznících nebo provádět jiné zásahy do pravidel nebo technických aspektů
fungování internetového obchodu, aplikací a zpracování plateb;
- neoprávněné změny obsahu poskytnutého prodávajícím, zejména
toho, který je
uvedený v internetovém obchodě nebo v popisu zboží;
- Reklamace týkající se poskytování elektronických služeb nebo žádostí mohou být
podány
například:
- Písemně na adresu:
WITTCHEN s.r.o.
Radlická 608/2, Smíchov
Praha 5 150 00
tel : 0042 558 272 858
- v elektronické podobě e-mailem na adresu: info@wittchen.cz
- Reklamace prodávající řeší neprodleně, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího podání v
souladu
s § 19 odst. 3 ZOS, ledaže z právních předpisů nebo zvláštních podmínek neplyne jiná lhůta.
III. PODMÍNKY UZAVÍRÁNÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Objednávky lze zadávat 24/7 prostřednictvím webové stránky www.wittchen.cz.
- V rámci rozvoje služeb prodávající může zavést další způsoby, jak zadávat
objednávky pomocí
prostředků komunikace na dálku v souladu s podmínkami těchto obchodních podmínek.
- Uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím se uskuteční po vytvoření
objednávky
objednatelem.
- Prodávající umožňuje zákazníkovi vytvořit objednávku prostřednictvím internetového
obchodu,
a to takto v uvedeném pořadí
- Zákazník přidá vybrané zboží do košíku a pokračuje do objednávkového
formuláře.
- Zákazník přihlášený ke svému účtu potvrdí v objednávkovém formuláři
aktuálnost údajů
potřebných k uzavření a splnění kupní smlouvy. Nepřihlášený zákazník musí vyplnit
formulář objednávky údaji nezbytnými pro uzavření a splnění smlouvy.
- Zákazník si zvolí jednu z nabízených metod doručení.
- Zákazník si zvolí způsob platby kupní ceny a všech ostatních nákladů
uvedených v
objednávce. Kupní cenu zboží lze uhradit:
- dobírkou, tzn. hotově u kurýra (pouze při dopravě přepravní
společností),
- převodem na bankovní účet,
- platební kartou.
- Přes Twisto - dle Všeobecných podmínek Twista.
- Zákazník dokončí objednávku (tím předloží nabídku prodávajícímu) s využitím
funkcí
internetového obchodu určených k tomuto účelu (tlačítko: „OBJEDNAT a ZAPLATIT“).
Nepřihlášený zákazník (zákazník, který dosud nepřijal tyto obchodní podmínky) přijme
tyto obchodní podmínky.
- Objednáné zboží bude kupujícímu doručeno jedním z následujících způsobů doručení
dle volby
kupujícího:
- přepravní společností určenou prodávajícím
- Výrobky objednané jsou dodávány v pracovní dny.
- Čas pro doručení objednávky zahrnuje rovněž předpokladaný čas, kdy by kurýrní
společnost
měla doručit objednaný produkt na adresu uvedenou při zadávání objednávky.
Výrobky objednané prostřednictvím online obchodu jsou dodávány s (daňovým
dokladem) fakturou vystavenou společností WITTCHEN s.r.o. a zahrnující předmět objednávky.
IV. PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY
- Zákazník, který je spotřebitelem a uzavřel smlouvu distančním způsobem, může
odstoupit od
této smlouvy do 14 dnů, bez údání důvodu.
- Spotřebitel může odstoupit od smlouvy tím, že informuje prodávajícího o svém
rozhodnutí o
odstoupení výslovným prohlášením tzn. zasláním e-mailu na e-mailovou adresu info@wittchen.cz.
Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze
podat na formuláři o odstoupení od smlouvy
https://www.wittchen.cz/.
- V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit zboží prodávajícímu a
nejpozději do 14 dnů od data, kdy informoval prodávajícího o odstoupení od smlouvy. Pro
dodržení lhůty stačí odeslat zboží před uplynutím lhůty 14 dnů na adresu jakékoliv prodejny
v ČR nebo na preferovanou adresu : Centrum Logistyczne WITTCHEN, Palmiry, ul. Gdanska 60,
05-152 Czosnow/ Polsko, se značkou "Vrácení". Upozorňujeme, že platba bude vrácena stejnou
platební metodou, jakou Zákazník prvotně použil.
- Pokud spotřebitel zvolíl způsob dodávání jiný než nejlevnější standardní způsob
dodání,
který nabízí prodávající, není prodávající povinen uhradit dodatečné náklady, které vznikly
spotřebiteli.
- V případě odstoupení od smlouvy prodávající okamžitě, ale nejpozději do 14 dnů ode
dne
obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy vrátí veškeré peněžní prostředky
obdržené od spotřebitele včetně nákladů na dodání, s výjimkou dodatečných nákladů za způsob
doručení jiný než nejlevnější způsob doručování nabízený prodávajícím, který si spotřebitel
zvolil v souladu s čl. IV odst. 4.
- Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení zboží.
- Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté
peněžní
prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží
prodávajícímu odeslal.
- Spotřebitel nese odpovědnost za snížení hodnoty výrobku, které vzniklo použitím
výrobku
jiným způsobem, než je nezbytné pro určení povahy, vlastností a fungování zboží.
- Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem v případě, kdy
předmětem takové smlouvy je zboží vyrobené na zakázku upravené podle přání spotřebitele
(např. vyšití monogramu). V takovém případě se na spotřebitele práva a povinnosti podle čl.
IV nevztahují.
V. REKLAMACE
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnýmí
obecně závaznými právními předpisy(zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a §
2161 až 2174 OZ).
- Podle platné právní úpravy je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoliv
provozovně WITTCHEN, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného
zboží nebo poskytovaných služeb, případně pro urychlení reklamace preferujeme odeslání
reklamované zboží přímo na adresu:
Centrum Logistyczne – Reklamacje
Palmiry, Gdanska 60
Czosnow 05-152
Polsko
- Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Prodávající
zajména
odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má
takové
vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s
ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke
kterému se
zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v § 2161 OZ (tj. vlastnosti uvedené v odst. 2),
může
zákazník požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady
nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může zákazník požadovat jen výměnu
součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady
neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na
bezplatné odstranění vady.
- Reklamace by měla obsahovat zejména: úplné jméno, poštovní adresu, e-mailovou
adresu, pokud
si Zákazník přeje dostat odpověď na reklamaci prostřednictvím e-mailu, datum nákupu výrobku,
typ výrobku, o který se jedná, přesný popis vady a datum, kdy byla zjištěna, požadavek
zákazníka, jakož i upřednostňovaný způsob, jakým si Zákazník přeje být informován o
rozhodnutí týkající se reklamace. Spolu s podáním reklamace musí být společnosti Wittchen
s.r.o. rovněž doručen doklad o koupi výrobku. Může se jednat například o kopii potvrzení,
kopii faktury, záznam o platbě nebo jakýkoli jiný důkaz. Zákazník bere na vědomí, že
poskytování výše uvedených údajů zákazníkem je doporučené, nikoliv povinné. Zákazník tedy
může platně reklamovat zboží i bez těchto údajů
- Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má zákazník i v případě
odstranitelné
vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší
počet vad. V takovém případě má zákazník i právo od smlouvy odstoupit.
- Neodstoupí-li zákazník od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží
bez vad, na
výměnu její součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Zákazník má
právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad,
vyměnit její součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu
v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy zákazníkovi působilo značné obtíže.
- Ustanovení uvedená v odst. 2 se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na
vadu, pro
kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u
použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo při
převzetí zákazníkem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo
vadné již
při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního
zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
- Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy se prodávající o reklamaci
dozvěděl.
- Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady
může upravit
reklamační řád prodávajícího.
- Prodávající je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
VI. MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ SPORŮ A OBCHODNÍ PODMÍNKY PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM
- Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím
elektronické adresy info@wittchen.cz. Informaci o vyřízení stížnosti
zákazníka zašle prodávající na elektronickou adresu zákazníka.
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí
ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním ZOS.
- Zákazník podle ZOS právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní
smlouvy.
Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce.
Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách
https://www.coi.cz/
nebo na internetové
adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Správcem osobních údajů zákazníků Obchodu je společnost WITTCHEN s.r.o se
sídlem v Praze, Radlická 608/2, Smíchov, Praha 5 150 00, IČO: 08021139, zapsané v obchodním
rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 311693.
- V záležitostech souvisejících s ochranou osobních údajů se může zákazník obracet na
správce
osobních údajů na: info@wittchen.cz
- Poskytování osobních údajů uživateli webové stránky je dobrovolné. Osobní údaje
zákazníků
budou zpracovávány za účelem registrace v obchodě a v případech týkajících se marketingu
výrobků a služeb společnosti WITTCHEN s.r.o a účasti na službě Newsletter v případech kdy k
tomu bude udělen zákazníkem souhlas. V případě jakéhokoli nákupu zboží budou zpracovávány
osobní údaje za účelem řádné implementace kupní a prodejní smlouvy na zakoupené výrobky,
jakož i jejich doručení. Neposkytnutí osobních údajů nezbytných pro uzavření kupní a
prodejní smlouvy bude mít za následek odmítnutí uzavření takové smlouvy.
- Právním podkladem pro zpracování osobních údajů v oblasti registrace zákazníků v
internetovém Obchodě, uvádění výrobků a služeb na trh a účastí ve službě Newsletter je
souhlas, který je udělen, zatímco v případě nákupu zboží je zpracování dat nezbytné k
uzavření kupní smlouvy.
- Osobní údaje budou uloženy, dokud zákazník svůj souhlas neodvolá, nebo nejdele 5
let od
okamžiku zpracování poslední objednávky.
- Osobní údaje poskytneme firmám, které společnosti WITTCHEN s.r.o. poskytují služby
v oblasti
informačních a komunikačních technologií, právní a marketingové činnosti, jakož i
společnostem, které dodávají zboží zákazníkům.
- Každý zákazník má právo požadovat, poskytnutí přístupu k jeho údajům, jejich
úpravu,
přenesení nebo odstranění, stejně jako žádat omezit zpracování dat. V souvislosti se
zpracováním osobních údajů, které provádí společnost WITTCHEN s.r.o, má zákazník právo podat
stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
- Uživatel má právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů
zpracovávaných na
základě výslovného souhlasu. Odvolání souhlasu nebude mít vliv na zákonnost jakéhokoli
zpracování provedeného na základě souhlasu vyjádřeného před jeho odvoláním.
- WITTCHEN s.r.o. používá soubory cookies, tj. malé textové a číselné soubory, které
jsou
ukládány systémem ICT v uživatelském informačním systému (na počítači, telefonu nebo jiném
uživatelském zařízení, ze kterého byla webová stránka otevřena) při prohlížení webových
stránek včetně podstránek online obchodu a umožňují identifikaci uživatele, kdykoli se znovu
přihlásí ze zařízení (např. počítač, telefon), na kterém byly uloženy.
- Soubory cookies shromažďují údaje o používání webových stránek včetně podstránek
Online
Obchodu uživatelem a jejich hlavním účelem je usnadnit používání webových stránek
přizpůsobením webových stránek potřebám a očekáváním uživatele (personalizace podstránky
webových stránek) a analyzovat pohyb uživatelů v rámci webu.
- Cookies se používají na webových stránkách se souhlasem uživatele. Souhlas může být
vyjádřen
uživatelem prostřednictvím vhodných nastavení softwaru, zejména webového prohlížeče
nainstalovaného v zařízení ICT používaného uživatelem pro zobrazení obsahu webové stránky.
Podrobná pravidla pro udělení souhlasu s cookies jsou popsána v odstavci ohledně ochrany
osobních údajů.
- Uživatel webových stránek může také kdykoli omezit nebo zakázat soubory cookies ve
svém
prohlížeči pomocí nastavení pro blokování souborů cookies nebo varování uživatele před
uložením souboru cookies na zařízení, které uživatel používá pro prohlížení obsahu webových
stránek. V takovém případě se však může stát, že používání webových stránek včetně
podstránek online obchodu bude méně efektivní, uživatel nebude mít přístup k určitému obsahu
a v extrémních případech nebude správně zobrazen obsah webových stránek, včetně podstránek
online obchodu, nebo mohou být zcela zablokovány.
- Podrobná pravidla ochrany osobních údajů (včetně jejich shromažďování, zpracování a
uchovávání) a používání cookies jsou popsány v zásadách ochrany osobních údajů dostupných
na: https://www.wittchen.cz/ochrana-osobnich-udaju
VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Práva a povinnosti vyplývající ze vztahu mezi prodávajícím a kupujícím se řídí
občanským zákoníkem.
- VOP v tomto znění jsou účinné od 14.06.2022.
- VOP jsou zveřejněny na internetových stránkách obchodu www.wittchen.cz.
- Prodávající je oprávněn kdykoli VOP změnit, přičemž na kupní smlouvu se vztahují
vždy VOP
účinné ke dni odeslání objednávky kupujícím.
- Nedílnou součástí VOP je vzorové oznámení o odstoupení od smlouvy.
- Aktuální podmínky jsou dostupné na adrese: https://www.wittchen.cz/